Ovo su turski aktivisti s broda Mavi Marmara koje su 31. svibnja 2010. u napadu na civilni humanitarni konvoj u međunarodnim vodama ubili izraelski vojnici:
1. Ibrahim Bilgen (61), električni inženjer iz Siirta, član turske Komore električnih inženjera, kandidat stranke Saadet na turskim općim izborima 2007. i kandidat za gradonačelnika Siirta 2009, oženjen, otac šestoro djece.
2. Ali Haydar Bengi (39), obrtnik iz Diyarbakira, bavio se popravljanjem telefona, diplomirao na sveučilištu Al-Azhar u Kairu (na odsjeku za arapsku književnost), oženjen, otac 4 malodobne djece u dobi od 5 do 15 godina.
3. Cevdet Kiliçlar (38), iz Kayserija, diplomirao na Fakultetu komunikacijskih znanosti na sveučilištu u Marmari, bivši novinar listova National Gazette i Anatolia Times, zadnju je godinu dana radio kao izvjestitelj i webmaster za tursku nevladinu humanitarnu organizaciju IHH, oženjen, otac 2 djece.
4. Çetin Topçuoglu (54), iz Adane, bivši amaterski nogometaš i prvak u taekwondou, bivši trener turske državne taekwondo reprezentacije, oženjen, otac jednog djeteta; njegova je supruga Çigdem Topçuoglu također bila na brodu Mavi Marmara, ali je preživjela izraelski napad.
5. Necdet Yildirim (32), humanitarni radnik IHH-a, iz Malatye, oženjen, otac trogodišnje djevojčice.
6. Fahri Yaldiz (43), vatrogasac, radio u gradu Adiyamanu, oženjen, otac četvero djece.
7. Cengiz Songür (47), iz Izmira, oženjen, otac sedmero djece.
8. Cengiz Akyüz (41), iz Iskenderuna, oženjen, otac troje malodobne djece u dobi između 9 i 14 godina.
9. Furkan Dogan (19), polaznik završnog razreda srednje škole u Kayseriju, čekao na rezultate prijemnog ispita za upis na fakultet, nadao se da će postati liječnik, državljanin Turske i SAD-a.
Izvor: Putting Names To Faces (Više fotografija i informacija možete pronaći na linku.)
Još linkova o izraelskoj ilegalnoj blokadi i napadu na humanitarce:
MAIREAD MAGUIRE CALLS FOR ISRAEL'S BLOCKADE OF GAZA TO BE LIFTED COMPLETELY
“A partial lifting of the siege of Gaza by Israel, is not enough as the Israeli blockade of Gaza must be lifted completely. It is not enough that Israel allow a little more goods into Gaza, but that people and goods, both humanitarian and commercial, are allowed to move freely between Israel and Gaza. This was provided for in the Agreement on Movement & Access, which Israel signed up to in November 2005 and which set out the Arrangements that were supposed to operate for the passage of people and goods in and out of Gaza, in order to maintain its economic life, after Israel's alleged 'disengagement' from Gaza. It is urgent that there be unfettered access to meet the humanitarian needs and to enable rebuilding of not only home and infrastructure, but trade must be permitted to build up the Gazan and Palestinian economy. Under Oslo Agreement Israel Agreed to opening of Port of Gaza (closed over 40 years ago) and this must be Opened, as well as their airport (which was bombed by Israel) rebuilt, so the people of Gaza have land, sea and air access and are no longer cut off from their Palestinian families and World community.”
Testimony of Alex Harrison | Palestine Solidarity Campaign meeting | London | Jun 9