četvrtak, 29. siječnja 2009.

Još o cenzuri i linču Vedrane Rudan


Još jednom: što je točno rekla Vedrana Rudan pogledajte na linku.

Vedrana Rudan: Ponosim se onim što sam rekla
''Ponosim se prilogom, a otkaz sam dobila jer sam objavila imena ubijene palestinske dječice'', izjavila je Vedrana Rudan koja je dobila otkaz zbog govora mržnje u emisiji Nove TV čiji je vlasnik inače predsjednik Svjetskog židovskog kongresa. Nova TV je u vlasništvu medijske grupacije CME, čiji je većinski vlasnik Ronald S. Lauder, inače predsjednik Svjetskog židovskog kongresa.
Dobro, znači bojkotiramo Novu od sad na dalje. Nek si predsjednik Svjetskog židovskog kongresa sam sebi emitira priloge koji mu odgovaraju.

Da me Židovi tuže? Ja volim sve ljude dobre volje
Evo dokle ide to ludilo: Cionisti u Hrvatskoj bi Rudan tužili zbog citiranja rečenice koju je napisala Anna Frank, a u kojoj oni vide „govor mržnje gori od antisemitizma“. Problem je ovdje čini mi se što svatko treba sam protumačiti rečenicu, a to što cionisti u mračnim kutcima svoje svijesti znaju da su ono što Izrael radi Palestincima zločini protiv čovječnosti (dakle nečovječne metode) i što su na taj način protumačili rečenicu nije krivnja Vedrane Rudan. Vidim da se u medijima „citira“ Rudan kao da je rekla da „Židovi nisu ljudi“, a to nije istina. Rudan je citirala Annu Frank kad je rekla: „Kad će Židovi najzad prestati biti Židovi i postati ljudi.“


Židovi iz Zagreba trebaju mi se ispričati
Osim Vedrane Rudan, otpušteno je još 10 ljudi. Puhovski je kod mene trajno prekrižen s popisa normalnih ljudi. Kao da je Vedrana Rudan „tempirala“ kada će se događati izraelski pokolji u Gazi. Kakvo licemjerje i bezosjećajnost za one koji i sad još uvijek leže u bolnicama i čija djeca su pobijena i kuće porušene prije samo nekoliko dana. Nova se ispričala cionistima (koje je jedine „uvrijedio“ prilog). Oprostite što smo vas uvrijedili prilogom u kojem se govori o ubojstvima palestinske djece i izraelskim zločinima u Gazi. I zamislite drznula se Rudan spomenuti Annu Frank i navesti imena nekoliko ubijene palestinske djece (od njih više od 400), a nije spomenula 3 izraelska civila i 10 vojnika ubijenih za vrijeme izraelske agresije na Gazu.

- Komentar o smrti Palestinaca nije izazvao buru u javnosti, nego među zagrebačkim Židovima koji se židovstvom bave kao biznisom. Prilog je govorio o Gazi, zločinu i nesretnicima koji su prikazani kao mljeveno meso bez imena, a Nova TV je jedna od rijetkih televizija koja je omogućila da se stradalima daju imena i prikazala patnje nevinih u Gazi.
O načinu na koji je cijeli slučaj obrađen tvrdi kako je nevjerojatno da se govori o njezinu rječniku jer se problem svodi upravo na to što reakcije izaziva izjava da je "dim nad Gazom pizdin dim", a ne činjenica da se mnogi prema zločinu u Gazi odnose upravo tako.
- Tema je zločin u Gazi, a ne moj vokabular - rekla je Rudan i dodala kako Židovi u Zagrebu znaju da je govorila o palestinskim žrtvama.
O izostanku spominjanja izraelskih žrtava rekla je kako ne mora spominjati sve.
- Osuđujem svaki zločin, ali omjer žrtava govori za sebe. Ponavljam, Gaza je varšavski geto, a to je rekao Židov - zaključila je.

Pred židovskim organizacijama - ničice na koljena