ponedjeljak, 4. ožujka 2013.

7. zatvorska kazna zbog prigovora savjesti Natanu Blancu



Izvor: CO Natan Blanc imprisoned for his seventh term

Natan Blanc, 19-godišnji Izraelac iz Haife, u četvrtak, 28. veljače 2013, po sedmi je put osuđen na zatvorsku kaznu, ovaj puta u trajanju od 20 dana, zbog odbijanja služenja u izraelskoj vojsci. Natan Blanc zatvoren je u vojnom zatvoru br. 6 u blizini Atlita.

Više informacija o ovom slučaju te kontakte podatke za slanje poruka podrške Natanu i prosvjednih poruka izraelskim vlastima možete pronaći u postu Mladi Izraelac ponovo osuđen na zatvorsku kaznu zbog prigovora savjesti (koji je napisan nakon što je Natan Blanc 06. siječnja 2013. iz istog razloga četvrti put osuđen na zatvorsku kaznu) i na engleskom na izvornom linku.

Primjer prosvjedne poruke na engleskom i hrvatskom možete pronaći u postu Natan Blanc po 6. put osuđen na zatvorsku kaznu zbog prigovora savjesti, s time da je sada Blanc osuđen na sedmu zatvorsku kaznu, pa je u primjerima poruke na tom linku potrebno napraviti odgovarajuću izmjenu: u poruci na engleskom umjesto "imprisoned for the sixth time" treba pisati "imprisoned for the seventh time", odnosno u poruci na hrvatskom umjesto "po šesti put zatvoren" treba pisati "po sedmi put zatvoren".


Izvor i više informacija: CO Natan Blanc imprisoned for his seventh term


DODATNO:
HRVATSKA:
Babić: Ozlijeđen sam pri privođenju, a djevojku i mene odveli su u lisicama
Ja sam ozlijeđen pri privođenju, prst mi je uganut i to su zabilježili u zapisnik liječnici koji su došli u policijsku postaju. Mali prst desne ruke mi je iskočio iz zgloba. Nadalje, i djevojku i mene su odveli u lisicama. Dakle, to su dvije laži – da ja nisam ozlijeđen i da nije bilo lisica. Napali su nas s leđa i vikali »stani«. Nisu pokazali značku i mi smo se svi uplašili i reagirali instinktivno jer nismo ni znali da su policija. Tek kada su došli u odorama smo shvatili da su svi policajci, ispričao je Babić.
Pročitajte više...

O Riječkim policijskim agent provocateur-ima
Nakon mirnog prosvjeda, u organizaciji Occupy Croatia i Anonimousa, ljudi su se razišli i ostalo je nas desetak. Uputili smo se u Palach na kavu, na druženje nakon prosvjeda. Čim smo zašli u ulicu u kojoj nije bilo ljudi, dvojica su se zaletjela i napala dečka koji je bio s nama na prosvjedu. Počeo je vikati „upomoć“ i mi ostali smo se okrenuli prema njemu. Iz moje perspektive izgledalo je kao da dva huligana žele istući nas prosvjednike. Djevojka napadnutog dečka i nekolicina ostalih iščupali su dečka iz ruku tih „huligana“. Uto je nahrupilo brdo policije koja nas je stjerala u kut. U početku mi je laknulo kad sam vidjela policiju jer sam mislila da nas brani od te dvojice. Uslijedio je šok: ta dvojica JESU policajci, u civilu. Djevojka je stala ispred svog dečka i obgrlila ga rukama iza leđa. Grčevito su se držali jedno za drugo. Policajci su ih bacili na pod i počeli ih razdvajati iskretanjem ruku i nogu te udarcima po licu i bubrezima.
Pročitajte više...

Nastavak priče o policijskom nasilju u Rijeci: "Sukob su izazvali policajci u civilu, ponašali su se kao huligani" (video)

Policajci u civilu koji su kasnije u uličici napali prosvjednike zajedno s plavcima (photo)

Prosvjed u Zagrebu 01.03.2013. (video)

Croatia On 1-3-2013 (video)